Saturday, January 19, 2013

The hottest guy on the planet

Wanna know who makes my heart beat faster? Who the hottest guy in the world is (next to my own Dave, of course).

Well he's no boy, I'll tell ya that. No girly boy. No fresh-out-his-diddies with washboard abs. No Zac Efron, Taylor Lautner, Robert Pattinson, nuh-uh. Not even some of the slightly older beefcakes like Hugh Jackman, Brad Pitt, or Jason Statham. (Ok, so I do have a slight thing for Jason Statham, but it's just a little thing.)

I guess it's just because I'm getting older but it's the real men of the world who stop my clock.

And you wanna know who's stopping that clock right now?

Ready ladies? I'm not kidding, here. This guy knows who he is. He's got more swagger than any George Clooney. He makes my mouth water and my temperature rise.

See if he doesn't do the same for you.

Start running a cold shower because you just might need it ...

41 comments:

  1. ERMAHGERD!!!!! Not THIS guy!!! rotflmao Yeah he's a hottie alright!!! Russell bums hard every time this commercial comes on. It's one of the few times I've heard him use the expression 'eye bleach'.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eye bleach!!!!!! Hahahahaha! But seriously, Joanne, isn't he HOT? I really, honestly think he is. It's his confidence that does it for me. He is who he is and doesn't give a shite about what anyone else thinks. THAT is sexy. Va-va-voom.

      Delete
  2. This is so funny. Every beach has one. Nice to meet you, Cathy.

    ReplyDelete
  3. Just not into the moustache thing but hey we all have our likes!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank goodness for that.... yeah, I'm not really into staches, either... tickles the lips whilst smooching!

      Delete
  4. Nah, not for me. The dog is very cute though.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rumour has it you like your men to be skinnier in portion!

      Delete
  5. I'll take the dog ! I like them a bit younger and more rugged hehe ! Like my Papa ! Got to hand it to him for not giving a shit though ! Have a good day !

    ReplyDelete
    Replies
    1. That's my favourite part, the not giving a shit! Gotta love that in a guy!

      Delete
  6. Oh my God! I am going to have to hop in a cold shower right now. What a sexy hunk of man. hehehe just kidding...sorry, but I think I'll stick with Brad Pitt and Hugh Jackman...:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I think the older Brad Pitt gets the better he gets. He made me swoon in Moneyball!

      Delete
  7. You must be focusing on the Southern Comfort. If not, I'd call 911.

    ReplyDelete
  8. EEEEEWWWWWWWWWWWWW! LOL!

    Thanks for stopping by my blog Cathy. Nice to know you. :)

    ReplyDelete
  9. You know no one (other than The Husband) can compare to Hugh Jackman for me. But that guy has his own kind of swag going on!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Awwwww.. I love it that you love your husband so much! You're so sweet!

      Delete
  10. Sorry Cathy I think my Bandit has his swagger up on that dog !

    ReplyDelete
  11. Not so sure about that bathing suit...

    ReplyDelete
  12. Hey, he's enjoying himself, not bugging anyone, and I have certainly seen much worse... And obviously has self-confidence...

    Cat

    ReplyDelete
  13. Hysterical. But seriously, I was more disturbed by the guy walking by with the radio on his shoulder.... Who does that anymore? No one carries a boom box on the beach....

    And someone needs to get the dog a pair of shoes as well... he's never getting all that sand out of his fur.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Er, I didn't notice the boom box or the dog's feet...

      Delete
  14. Any man who is followed by a dog as "animal magnetism." Or something.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Being a bear, you should know all about that!

      Delete
  15. The moustache at a push and the dog is very cute....that sea and sand is what I could do with right now though!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh, tell me about it Amanda! What I wouldn't give for some hot sun... it was -23 C tonight on my way home from work.

      Delete
  16. I love this guy! Have seen the commercial a few times, and his self-assurance is amazing. Out there strutting his stuff, and unashamed of any flaws. You go, mister.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Susan! You're the only commenter who truly GETS how sexy this guy is! Thank you!!!!!

      Delete
  17. Step aside Ladies, he's all mine!! lol He does resemble my hubby....I'm not sure if that's good or bad:)

    ReplyDelete

How's it going, eh? It's SO good to hear from you. Tell me every darn thing...